Monday, June 11, 2007

در پی بحث شیرین ازدواج موقت...


در پی طرح های جدید جمهوری اسلامی به منظورحل مشکلات سکسی-اجتماعی جوانان جامعه اسلامی اعم از ازدواج موقت و ازدواج های مکرر و غیره، و با عنایت به اینکه فقه شیعه همواره و همه گونه آمادگی کامل برای تطابق با شرایط روز جوامع مسلمین را داشته و دارد، یکی از فقهای سنی هم در حرکتی بی سابقه پوز هرچی فقیه شیعه هست رو زد... این فقیه گرانقدر پس از قدر دانی از جمهوری اسلامی اظهار داشت: "بقیه اش رو به ما بسپارین!"... وی سپس به عنوان اولین حرکت و برای حل مشکل حجاب بانوان که این روزها جمهوری هوشنگ اسلامی هم نتوانسته از عهده حل کردنش بر بیاد بیانیه ای صادر کرد.

عزت عطیه، رئیس بخش حدیث دانشگاه الازهر و از استادان این دانشگاه، فتوا داد که زنان کارمند، "به منظور از بین بردن خلوت شرعی، می توانند به همکاران مرد خود شیر بدهند"... ببخشییییییییییییییییید؟!؟!؟!؟!؟ ...
اصل خبر رو اینجا بخوانید

در همین مورد از این علامه والا مقام تقاضا داریم به سئوالهای فقهی جمعی از جوانان پاسخ بدهند:
1. ما که هر کاری کردیم از هیچ جایمان شیر در نیامد! لطفا یه دعایی چیزی معرفی بفرمایید که ما بخوانیم و سیصد و شصت و پنج روز از سال ازمان شیر تراوش کند! ( یا نکنه فکر میکردین که خانومها مثل گاو شیر ده همیشه قابل دوشیدن هستن؟)
2. دقیق تر بفرمایید به هر آقایی روزی چند وعده باید شیر باید داده شود؟
3. شیر دراستکان داده بشود یا درپارچ ؟...یا اینکه مستقیما دوشیده بشود؟
4. اگر آقایون جای دهان همدیگه رو بخورند اشکال شرعی دارد یا خیر؟
5. اگر در همین گیر و دار خانمی هم هوس شیر خوردن کرد ، آیا بر او هم این حکم جاریست یا خیر؟
...
در ضمن از آقای علامه تقاضا میکنیم شماره تماسی چیزی بدن که سئوالهای شرعی-سکسی-عبادی که دیگه روی ما اجازه نمیداد به این طریق منتقل کنیم رو مستقیما براشون ارسال کنیم.

در مورد صحت و سقم این خبر اینجانب هیچ گونه مسوولیتی را بر عهده نمی گیرد

No comments: